دانلود قطعات کتاب بیست قطعه برای سنتور
 
ساز ســـــنـتــــور
 

به درخواست آقا رضا قطعات کتاب و آلبوم 20 قطعه برای سنتور از استاد مشکاتیان رو گذاشتم واسه دانلود:

 

 

در غم>>>>>>>>سه گاه

 

پـــگـاه>>>>>>>>سه گاه

 

مخالف>>>>>>>>سه گاه

 

شور انگیز>>>>>>شـــــور

 

نــــغـــمه>>>>>>شـــــور

 

ادامه دارد......

 

 نظر یادتون نره        



پنل رایگان ارسال پیامک

نظرات شما عزیزان:

اهورا
ساعت3:53---27 اسفند 1390
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه.

کاشکی منم پول داشتم و یه سنتور می خریدم

ایقد سنتور گوش دادن رو دوست دارم که بدونش نمی تونم بخوابم

ممنون از این همه مطالب وآهنگ که گذاشتی برا دانلود.

یکی یه دونه ای بخدا
پاسخ:خواهش میکنم ، من پول سنتورم رو با چند روز کارگری روزمزدی به دست آوردم.


رضا
ساعت13:29---4 اسفند 1390
سلام داداش ذوالفقار

بابا دستت درد نکنه خیلی دوست داریم. به خدا نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم. راستی داداشی استاد گلپا رو که میشناسی می خواستم بدونم آیا برای آهنگ های ایشون کتابی نت گذاری شده یا نه؟

بازم ممنونم
پاسخ: سلام ، فکر نکنم با شه یا اگه هم باشه من پیدا نکردم. مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساز سنتور و آدرس santoor.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 711
بازدید کل : 49592
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 157
تعداد آنلاین : 1



پیامک های عاشقانه
Email Icon by Yasgig.ir

كد آهنگ جدید

پخش موزیك آنلاین